Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the dipi-divi-pixel domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/cruwzrbajk/domains/olinet.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Słowa kluczowe - czy można ich używać więcej niż jeden raz? - Ekspresowe tworzenie stron internetowych

To oczywiste, że aby skutecznie wypozycjonować swoją stronę internetową, niezbędne jest przemyślane i odpowiednio zaplanowane używanie fraz kluczowych. W sytuacji, gdy chcesz uzyskać wysoką pozycję dla konkretnego słowa kluczowego, może pojawić się pokusa by używać go wielokrotnie w wielu różnych postach na blogu. Z tego artykułu dowiesz się dlaczego to nie jest właściwe i co możesz zrobić w zamian!

 

Nie twórz konkurencji swoim własnym artykułom!

Pierwszym i głównym powodem, dla którego nie powinno się używać frazy kluczowej zbyt wiele razy, jest to, że nie chcemy konkurować z samymi sobą o pozycję w Google. Jeśli zoptymalizujemy dwa różne artykuły pod kątem tego samego słowa kluczowego, informujemy Google, że oba są odpowiedzią dla osób wyszukujących daną frazę kluczową, i że chcemy, aby oba artykuły pojawiały się w wynikach wyszukiwania. Co w tym złego?

Twoja witryna musi cieszyć się naprawdę ogromnym autorytete by zająć aż dwa miejsce w top 10 wyszukiwań Google! Dość trudne i czasochłonne jest zdobycie i utrzymanie miejsca w pierwszej dziesiątce dla jednego artykułu! Dlatego aktualizuj swój wpis i napisz kilka innych dotyczących niewielkiej odmiany frazy kluczowej. Gdy Twój oryginalny artykuł na dobre zadomowi się w top 10, możesz zastanowić się nad stworzeniem kolejnego wpisu z tą samą frazą kluczową.

 

Popularne słowa kluczowe a frazy long tail

Jakie jest słowo kluczowe dla którego chciałbyć wylądować w pierwszej dziesiątce? Jeśli dopiero zaczynasz reklamować się w sieci, osiągnięcie tego celu może okazać się trudne. Dlaczego?

Nie ulega wątpliwości, że krótkie i rzeczowe frazy są najczęściej wyszukiwanymi przez internautów. Tym samym, są też „obiektem pożądania” wielu firm i sklepów internetowych. Dlatego kokurencja może się okazać zbyt duża jeżeli dopiero zaczynasz pozycjonować swoją witrynę!

Co możesz zrobić? Stwórz długi, rzeczowy i naprawdę wartościowy artykuł zawierający popularną frazę kluczową, a następnie skup się na tworzeniu wpisów zawierających pochodne frazy long tail. Krótko mówiąc, słowa kluczowe long tail to frazy zawierające więcej niż trzy słowa i ściśle specyfikujące produkt, który starasz się sprzedać. Dlatego Twój research powinien skupić się na frazach zawierających przynajmniej 3 słowa.

Zadbaj o to, by wpisy zawierające long tail linkowały do tego pierwszego, najważniejszego artykułu zawierającego frazę kluczową. Dzięki temu poinformujesz Google, który z artykułów jest najważniejszy i tym samym podniesiesz swoją pozycję w wynikach wyszukiwania!

Chcesz wiedzieć więcej? Oto dwa artykuły, które musisz przeczytać!

Wszystko o pozycjonowaniu long tail

Skuteczne pozycjonowanie – czym są słowa kluczowe?