Adwords to dawna nazwa systemu reklamowego ADS firmy Google. Zmiana nazwy nastąpiła 24 lipca 2018 roku. Adwords to najpopularniejszy system reklamowy, który pozwala bardzo skutecznie przyciągać klientów. Reklamy ADS Google są wyświetlane w wyszukiwarce Google, Gmailu,...
Google Analytics to narzędzie firmy Google, które jest niezbędne do analizowania ruchu na stronie. Pozwala zobaczyć, skąd użytkownicy przychodzą na naszą stronę. Dzięki Google Analytics możesz zobaczyć, które źródła ruchu generują najwięcej konwersji. Możesz porównać...
Jeśli nie wiesz czym w ogóle jest konwersja – przeczytaj ten artykuł: Co to jest konwersja i do czego służy? Konwersja wspomagana czyli jaka? Wydawać by się mogło, że konwersje wspomagane to jakieś dodatkowe konwersje, które stanowią marginalną część wszystkich...
Każdy kto choć trochę interesuje się analityką w internecie, z pewnością zetknął się z pojęciem „konwersja”. Wszyscy właściciele stron internetowych dbają by mieć wysokie konwersje lub by mieć dużo konwersji. Innym zależy na obniżeniu kosztu konwersji lub...
Dziś chciałbym odpowiedzieć na pytanie – Co to jest Google ADS? Dawniej nazywało się to Adwords. W tym artykule będę naprzemiennie używał Google Adwords i ADS, ponieważ dla wielu przyzwyczaiło się do starej nazwy. Ten materiał będzie zawierał bardzo podstawowe...
Ten artykuł przeznaczony jest dla początkujących właścicieli stron i sklepów internetowych. O pozycjonowaniu napisano już wiele grubych książek, dlatego tu znajdzie się sama esencja i podstawowa wiedza na temat pozycjonowania stron internetowych. Wielu klientów którzy...
Nastąpiła bezprecedensowa sytuacja – Google oficjalnie za pośrednictwem konta na tweeterze wczoraj zapowiedziało aktualizację algorytmu wyszukiwarki. Jest to niebywałe, ponieważ dotychczas Google nigdy nie zapowiadał zmian w algorytmach. Google June Core Update...
Istnieją dwa główne czynniki, które sprawiają, że niektóre blogi zdobywają większą popularność od innych. Chodzi tu o odpowiednią optymalizację SEO oraz przyjemny odbiór dla czytelnika. Jeśli choć raz próbowałeś stworzyć tekst mając na uwadze oba te czynniki, na pewno...
Jak wykazują najnowsze badania, Amerykanie przyjmują 3,138,420 GB wirtualnych danych każdej minuty! Szacuje się, że w roku 2020 każda osoba będzie tworzyć 1.7 MB na sekundę. Strony internetowe, platformy społecznościowe, aplikacje mobilne, programy obsługiwane...
Na osiągnięcie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania składa się wiele czynników. W tym artykule przyjrzymy się optymalizacji witryny od strony technicznej. Już niewielkie poprawki w tym zakresie pozwalają zdobywać lepsze miejsca w wynikach wyszukiwania. Są dwa...