OLINET

Pozycjonowanie stron www

OLINET

Pozycjonowanie stron www

pozycjonowanie stron www

Daj się znaleźć gdy będą Cię szukać!

SEO (Search Engine Optimisation) to długofalowo najtańsza metoda pozyskiwania klientów z wyszukiwarki Google.

Daj się znaleźć gdy będą Cię szukać!

SEO (Search Engine Optimisation) to długofalowo najtańsza metoda pozyskiwania klientów z wyszukiwarki Google.

pozycjonowanie stron www

Oczywistym jest, że chcąc rozwijać biznes, trzeba mieć dobrze wypozycjonowaną stronę internetową. 80 – 90% ruchu w wyszukiwarce odbywa się tylko na pierwszej stronie wyników. Oznacza to, że zdecydowana większość osób wyszukujących czegoś w internecie wybierze ofertę z tak zwanego TOP10 – czyli jednego z pierwszych dziesięciu wyników w wyszukiwarce, które pojawią się dla wpisanego zapytania.

Mało kto zagląda głębiej, przeglądając dalsze strony z wynikami. A ci którzy to robią, zazwyczaj, albo nie wiedzą czego do końca chcą, albo poszukują bardzo specyficznej usługi lub towaru, którego nie znalazł na pierwszych 10 stronach. Czy chcesz takich trudnych klientów? Jeśli nie, koniecznie musisz zadbać o wysoką pozycję swojej strony.

Pozycjonowanie stron internetowych

Ponad 80% internautów nie przechodzi do drugiej strony wyników. Oznacza to, że jeśli nie ma Ciebie w Top10, tracisz 80% potencjalnych klientów.

Dlaczego tego nie zmienić?

Pozycjonowanie stron internetowych

Ponad 80% internautów nie przechodzi do drugiej strony wyników. Oznacza to, że jeśli nie ma Ciebie w Top10, tracisz 80% potencjalnych klientów.

Dlaczego tego nie zmienić?

Czy wiesz, że…

Na pozycję Twojej firmy w wyszukiwarce Google wpływa ponad 200 różnych czynników!

Skuteczne pozycjonowanie opiera się na:

  • wiedzy i doświadczeniu pozycjonerów
  • ciągłym testowaniu
  • dostępie do szerokiego portfolio serwisów internetowych
na czym polega pozycjonowanie
tworzenie stron internetowych krok po kroku

Z powodu nieustannych zmian algorytmów Google, trudno jest bez praktyki i doświadczenia samodzielnie przewidzieć skutki aktualizacji. Dlatego niezwykłą wagę przykładamy do obserwowania zmian i trzymania ręki na pulsie.

Na czym polega pozycjonowanie?

Na czym polega pozycjonowanie?

Pozycjonowanie związane jest z szeregiem działań związanych ze stroną internetową, które należy podjąć w odpowiedniej kolejności.

Rozpoczynamy od optymalizacji strony docelowej:

  • sprawdzamy i modyfikujemy treść strony głównej
  • dostosowujemy meta dane
  • optymalizujemy szybkość wczytywania strony na komputerach, tabletach i smartfonach
  • optymalizujemy nawigację po witrynie
  • dostosowujemy również grafiki na stronie

Trzeba przyznać, że większość stron w TOP 10 jest już najprawdopodobniej przez kogoś pozycjonowana – te strony nie znalazły się tam przez przypadek.

A zatem, chcąc dogonić i wyprzedzić najwyżej położone strony, musimy być od nich lepsi. Czasem jest to niemal niemożliwe. Wtedy proponujemy inne pochodne frazy dla których uzyskanie wysokiej pozycji jest bardziej prawdopodobne.

Kolejnym krokiem jest budowa zaplecza oraz wykorzystanie naszego zaawansowanego zaplecza wielobranżowego.

Ponieważ praca związana z pozycjonowaniem jest długotrwała a i na efekty najczęściej trzeba trochę poczekać – czasem nawet kilka miesięcy – w zależności od konkurencji i trudności frazy, zazwyczaj podpisujemy umowę na 12 miesięcy.

rozliczanie pozycjonowania stron internetowych

Rozliczanie pozycjonowania

Istnieje kilka popularnych metod rozliczania pozycjonowania. Z doświadczenia jednak wiemy, że najlepiej sprawdza się system hybrydowy, w ramach którego pracujemy z wszystkimi naszymi klientami.

Jak to działa?

  • Co miesiąc publikujemy na potrzeby twojej strony kilka lub kilkanaście artykułów pozycjonujących. Ustalamy kwotę oraz stałą miesięczną liczbę publikowanych treści.
  • Każdego miesiąca mierzymy ilość sesji pochodzących z organicznego ruchu z wyszukiwarek. Naliczamy niewielką kwotę za każdą sesję. Koszt za sesję jest degresywny – oznacza to, że im więcej sesji uda nam się uzyskać tym niższy koszt jednej sesji.
  • Dzięki takiemu elastycznemu podejściu co miesiąc możemy skupić się na innych frazach i „wbijać” je do TOP10
  • Nie ograniczamy się do niewielkiej puli fraz, jak ma to miejsce w klasycznych umowach z agencjami SEO.
  • Skupiamy się na frazach które w najkrótszym czasie zwiększą ruch na Twojej stronie. Nacisk kładziemy na frazy które generują konwersje – czyli zamówienia, leady, połączenia telefoniczne itd.
  • Nie wiążemy Cię długą umową. Możesz ją zakończyć w każdym momencie z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia.

Pozycjonowanie – cena

 

Poniżej przedstawiamy pakiety pozycjonowania w rozliczeniu hybrydowym.

 Poniżej tabela prezentująca wysokość opłaty za efekt

Ilość sesji z wyszukiwania organicznego (miesięcznie)

1 do

100

101 do

200

201 do

500

501 do

1000

1001 do
2000

2001 do

5000

powyżej 5000
stawka za jedną sesję 0,80 zł 0,70 zł 0,60 zł 0,55 zł 0,50 zł 0,45 zł stała opłata
maksymalny koszt w danym zakresie 80,00 zł 150,00 zł 330,00 zł 605,00 zł 1 105,00 zł 2 455,00 zł 2 455,00 zł

 

Pozycjonowanie stron Satelit

Pozycjonowanie stron Satelit

Strony satelity to innowacyjne podejście do pozycjonowania. Szczególnie przydatne, gdy chcemy pozycjonować na raz wiele fraz (patrz wielobranżowy sklep internetowy) lub gdy istnieje zagrożenie nałożenia filtra na docelową domenę. Podobnie gdy taki filtr jest już nałożony i borykamy się z jego konsekwencjami – nie musimy rezygnować z najwyższych pozycji. Dowiedz się więcej o pozycjonowaniu stron satelit.

OFERTA NIE DLA KAŻDEGO.

Chcesz, abyśmy przesłali Ci niezobowiązujący cennik?

Zostaw swój adres e-mail oraz zaznacz jakie usługi Cię interesują. Cennik wkrótce pojawi się w Twojej wirtualnej skrzynce!





    Administrator danych osobowych, którym jest Olinet Sp. z o. o. informuje, że podane dane osobowe będą wykorzystywane jedynie w celu skontaktowania się z Panią/Panem. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zapewnienia kontaktu. Dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom trzecim bez uzyskania odrębnej zgody. Ma Pani/Pan prawo w każdym czasie do przenoszenia danych, dostępu do treści danych osobowych oraz możliwość ich poprawiania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych, a także prawo do wniesienia skargi dot. przetwarzania danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.