Pozycjonowanie
stron www
W sieci tak jak w oceanie liczą się najsilniejsi
Dlaczego tego nie zmienić?
Pozycjonowanie stron internetowych
Pozycjonowanie stron internetowych w Google to trudne zadanie – zgodzi się z tym każdy kto choć raz się z nim zetknął. Świadomość internautów i właścicieli stron internetowych oraz serwisów na temat pozycjonowania jest coraz większa. Oczywistym jest, że chcąc rozwijać biznes, trzeba mieć dobrze wypozycjonowaną stronę internetową. 80 – 90% ruchu w wyszukiwarce odbywa się tylko na pierwszej stronie wyników. Oznacza to, że zdecydowana większość osób wyszukujących czegoś w internecie wybierze ofertę z tak zwanego TOP10 – czyli jednego z pierwszych dziesięciu wyników w wyszukiwarce, które pojawią się dla wpisanego zapytania. Mało kto zagląda głębiej, przeglądając dalsze strony z wynikami. A ci którzy to robią, zazwyczaj, albo nie wiedzą czego do końca chcą, albo poszukują bardzo specyficznej usługi lub towaru, którego nie znalazł na pierwszych 10 stronach. Czy chcesz takich trudnych klientów? Jeśli nie, koniecznie musisz zadbać o wysoką pozycję swojej strony.
Na czym polega pozycjonowanie
Pozycjonowanie związane jest z szeregiem działań związanych ze stroną internetową, które należy podjąć w odpowiedniej kolejności.Rozpoczynamy od optymalizacji strony docelowej. Sprawdzamy i modyfikujemy treść strony głównej. Dostosowujemy meta dane. Optymalizujemy szybkość wczytywania strony na komputerach, tabletach i smartfonach. Optymalizujemy nawigację po witrynie. Dostosowujemy również grafiki na stronie. Trzeba przyznać, że większość stron w TOP 10 jest już najprawdopodobniej przez kogoś pozycjonowana – te strony nie znalazły się tam przez przypadek. A więc, chcąc dogonić i wyprzedzić najwyżej położone strony, musimy być od nich lepsi. Czasem jest to niemal niemożliwe. Wtedy proponujemy inne pochodne frazy dla których uzyskanie wysokiej pozycji jest bardziej prawdopodobne. Kolejnym krokiem jest budowa zaplecza oraz wykorzystanie naszego zaawansowanego zaplecza wielobranżowego. Ponieważ praca związana z pozycjonowaniem jest długotrwała a i na efekty najczęściej trzeba trochę poczekać – czasem nawet kilka miesięcy – w zależności od konkurencji i trudności frazy, zazwyczaj podpisujemy umowę na 12 miesięcy.
Rozliczanie pozycjonowania
Podstawową metodą rozliczania się za pozycjonowanie jest płatność za efekt. Ustalamy miesięczną kwotę za uzyskanie TOP 10 TOP 6 i TOP 3. Każdego dnia nasz system sprawdza wysokość pozycji strony i go rejestruje. Na koniec miesiąca generujemy raport ze zsumowanymi dniami i wystawiamy rachunek.
Oferujemy również inne metody rozliczeń pozycjonowania:
Pozycjonowanie ze współfinansowaniem zaplecza – Właściciel strony którą pozycjonujemy finansuje zaplecze czyli dodatkowe strony internetowe które tworzymy w celu pozycjonowania. Taka forma pozycjonowania jest przeznaczona dla świadomych właścicieli witryn internetowych. Pozwala podpisać dużo krótszą umowę – nawet na 3 miesiące. Koszty za TOP 10, TOP 6 i TOP 3 dla fraz są niższe, a w razie rozwiązania umowy zaplecze pozostaje w rękach właściciela strony internetowej którą pozycjonowaliśmy. Ze względu na podział kosztów, takie rozwiązanie może przynieść efekty w dużo krótszym czasie.
Pozycjonowanie w rozliczeniu za ilość odwiedzin z wyszukiwania organicznego – takie rozwiązanie oferujemy w szczególności właścicielom sklepów internetowych. Ze względu na dużą ilość fraz, najczęściej pozycjonuje się w tzw długim ogonie – czyli frazy składające się z 3 – 7 słów. Trudno byłoby wycenić kilkadziesiąt fraz, które kierują do poszczególnych produktów w sklepie. Dlatego podłączamy sklep do Google Analytics. Sprawdzamy ilość odwiedzin z wyszukiwania organicznego z ostatnich 3 miesięcy. Średnia z tego okresu to nasza wyjściowa. Rozpoczynamy pozycjonowanie – po każdym miesiącu generujemy raport z Google Analytics i sprawdzamy jak wzrosła ilość odwiedzin. Naliczamy płatność za odwiedziny ponad wyjściową ilość odwiedzin.
Pozycjonowanie stron Satelit
Strony satelity to innowacyjne podejście do pozycjonowania. Szczególnie przydatne, gdy chcemy pozycjonować na raz wiele fraz (patrz wielobranżowy sklep internetowy) lub gdy istnieje zagrożenie nałożenia filtra na docelową domenę. Podobnie gdy taki filtr jest już nałożony i borykamy się z jego konsekwencjami – nie musimy rezygnować z najwyższych pozycji. Dowiedz się więcej o pozycjonowaniu stron satelit.
Błąd: Brak formularza kontaktowego.