Chociaż każdy przedsiębiorca mógłby mówić o swojej firmie godzinami, stworzenie strony O Nas okazuje się być dużym wyzwaniem! Jak napisać tekst o swojej firmie tak, by był treściwy i ciekawy, a przy tym zwięzły i krótki? Strona O nas – dowiedz się jak ją zbudować!
Spis treści artykułu
By strona O Nas była ciekawa dla Twoich klientów, pamiętaj o tych paru elementach w trakcie jej tworzenia:
Nagłówek, który przyciąga uwagę
Niech to będzie hasło reklamowe Twojej fimy – coś co w jednym zdaniu pokazuje dlaczego klient potrzebuje Twojego produktu/usługi.
Pierwszy akapit + obraz
Na początku jasno określ czym się zajmujesz. Wystarczą 2-3 zdania by nakreślić co obejmuje Twoja oferta! Obok takiego tekstu warto również umieścić grafikę trafnie obrazującą Twój biznes.
Przedstaw swój biznes
W trakcie tworzenia tego akapitu zastanów się, czego tak naprawdę o Twojej firmie chce się dowiedzieć potencjalny klient. Głównym zadaniem tego tekstu jest przekonanie czytelnika, żeby skorzystał z Twoich usług, a nie z usług konkurencji. By podkreślić swoje doświadczenie i pozycję na rynku, warto umieścić datę założenia działalności. Jednak reszta historii fimy rzadko kiedy budzi zainteresowanie. Nie dopuść także do tego, by tekst był odbierany jako przechwałki – nikt nie chce zatrudniać egocentryków! Unikaj żargonu – inaczej klient najprawdopodobniej nie zrozumie o czym piszesz. Im prościej i krócej wyjaśnisz swój produkt/usługę, tym lepiej!
Zdjęcie zespołu + opis
Jeśli tylko uważasz to za możliwe i stosowne, zaprezentuj klientom zespół ludzi, którzy będą ich obsługiwać. Zadbaj o dobrą jakość zdjęcia! Podkreśl swoją wiarygodość jako eksperta danej dziedziny. Pomoże w tym krótki opis zespołu – dużo łatwiej jest wzbudzić zaufanie klientów do uśmiechniętych twarzy niż do logo firmy 🙂 Z tego miejsca możesz rówież odsyłać zainteresowanych czytelników do portfolio prac, które już wykonaliście.
CTA – Call to action
Call to action (wezwanie do działania) może być krótkim formularzem zachęcającym do kontaktu. Taki formularz ośmiela klientów do zadawania pytań, zamawiania Twoich usług lub kupowania Twoich produktów!
Ponieważ Twoja firma ciągle się rozwija, Twoja strona O nas również będzie potrzebować wielokrotnych aktualizacji. Doświadczenie wielu przedsiębiorców pokazuje, że nie warto być zbyt oficjalnym. By zdobyć klientów, Twoja strona O nas powinna być napisana szczerze i z dobrym poczuciem humoru!