Kontakt
OFERTA NIE DLA KAŻDEGO.
Chcesz, abyśmy przesłali Ci niezobowiązujący cennik?
Zostaw swój adres e-mail oraz zaznacz jakie usługi Cię interesują. Cennik wkrótce pojawi się w Twojej wirtualnej skrzynce!
Administrator danych osobowych, którym jest Olinet Sp. z o. o. informuje, że podane dane osobowe będą wykorzystywane jedynie w celu skontaktowania się z Panią/Panem. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zapewnienia kontaktu. Dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom trzecim bez uzyskania odrębnej zgody. Ma Pani/Pan prawo w każdym czasie do przenoszenia danych, dostępu do treści danych osobowych oraz możliwość ich poprawiania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych, a także prawo do wniesienia skargi dot. przetwarzania danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Co to jest ROAS?
ROAS to skrót od angielskiej nazwy "Return on Advertising Spend" lub "return on ad spend" co w wolnym tłumaczeniu oznacza "zwrot z wydatków na reklamę". Jest to wskaźnik, który mierzy skuteczność działań marketingowych i reklamowych, a dokładniej ich wpływ na...
Konwersje w Google ADS
Konwersje w Google Adwords/ADS to działania użytkownika na stronie internetowej po kliknięciu reklamy, które są dla Ciebie ważne i które chcesz mierzyć. Mogą to być na przykład zakupy, wypełnienie formularza kontaktowego czy też przejście na stronę produktu. Konwersje...
Jak zoptymalizować wizytówkę Google w 6 krokach?
Dlaczego warto zoptymalizować wizytówkę Google moja Firma? Profil firmy w mapach Google to jeden z pierwszych elementów, na który klienci mogą trafić, szukając informacji o Twojej firmie. Dlatego ważne jest, aby był on dobrze zoptymalizowany, aby przyciągnąć uwagę...
Darmowy profil firmy w Google Map. Jak go dodać?
Każda firma dbająca o swój wizerunek w internecie powinna posiadać profil Google Moja Firma. Jest to narzędzie, dzięki któremu Informacje o Twoim biznesie mogą wyświetlać się w mapach Google oraz w wyszukiwarce - obok reklam lub organicznych wyników wyszukiwania. Czy...
Co to jest Google Adwords?
Adwords to dawna nazwa systemu reklamowego ADS firmy Google. Zmiana nazwy nastąpiła 24 lipca 2018 roku. Adwords, obecnie znany jako system reklamowy ADS firmy Google, zyskał ogromną popularność dzięki swojej skuteczności w przyciąganiu klientów. Reklamy ADS Google są...
Co to jest Google Analytics?
Google Analytics to narzędzie firmy Google, które jest niezbędne do analizowania ruchu na stronie. Pozwala zobaczyć, skąd użytkownicy przychodzą na naszą stronę. Dzięki Google Analytics możesz zobaczyć, które źródła ruchu generują najwięcej konwersji. Możesz porównać...
Co to są konwersje wspomagane?
Jeśli nie wiesz czym w ogóle jest konwersja - przeczytaj ten artykuł: Co to jest konwersja i do czego służy? Konwersja wspomagana czyli jaka? Wydawać by się mogło, że konwersje wspomagane to jakieś dodatkowe konwersje, które stanowią marginalną część wszystkich celów...
Co to jest konwersja i do czego służy?
Każdy kto choć trochę interesuje się analityką w internecie, z pewnością zetknął się z pojęciem "konwersja". Wszyscy właściciele stron internetowych dbają by mieć wysokie konwersje lub by mieć dużo konwersji. Innym zależy na obniżeniu kosztu konwersji lub też...
Co to jest Google ADS – Dawniej Google Adwords?
Dziś chciałbym odpowiedzieć na pytanie – Co to jest Google ADS? Dawniej nazywało się to Adwords. W tym artykule będę naprzemiennie używał Google Adwords i ADS, ponieważ dla wielu przyzwyczaiło się do starej nazwy. Ten materiał będzie zawierał bardzo podstawowe...
Co to jest pozycjonowanie
Ten artykuł przeznaczony jest dla początkujących właścicieli stron i sklepów internetowych, którzy pragną zrozumieć podstawy pozycjonowania stron internetowych. O pozycjonowaniu napisano już wiele grubych książek, dlatego tu znajdzie się sama esencja i podstawowa...
Aktualizacja algorytmu Google – czerwiec 2019
Nastąpiła bezprecedensowa sytuacja - Google oficjalnie za pośrednictwem konta na tweeterze wczoraj zapowiedziało aktualizację algorytmu wyszukiwarki. Jest to niebywałe, ponieważ dotychczas Google nigdy nie zapowiadał zmian w algorytmach. Google June Core Update - 3...
SEO przyjazne dla wyszukiwarki… i czytelników!
Istnieją dwa główne czynniki, które sprawiają, że niektóre blogi zdobywają większą popularność od innych. Chodzi tu o odpowiednią optymalizację SEO oraz przyjemny odbiór dla czytelnika. Jeśli choć raz próbowałeś stworzyć tekst mając na uwadze oba te czynniki, na pewno...