Google BARD o którym pisałem ostatnio, ma być zdecydowanie lepszy i bardziej rozbudowany niż integracja chatGPT z Bingiem. Jak to wpłynie na branżę SEO. To co można powiedzieć już dziś z całą pewnością – Organiczne wyniki wyszukiwania zostaną przesunięte jeszcze...
Google Pracuje nad chatem BARD – Sztuczna inteligencja będzie odpowiadać na nasze pytania w wyszukiwarce Najbardziej rewolucyjną technologią, nad którą obecnie pracuje Google, jest sztuczna inteligencja. Sztuczna inteligencja umożliwia ludziom, firmom i społecznościom...
ROAS to skrót od angielskiej nazwy „Return on Advertising Spend” lub „return on ad spend” co w wolnym tłumaczeniu oznacza „zwrot z wydatków na reklamę”. Jest to wskaźnik, który mierzy skuteczność działań marketingowych i...
Konwersje w Google Adwords/ADS to działania użytkownika na stronie internetowej po kliknięciu reklamy, które są dla Ciebie ważne i które chcesz mierzyć. Mogą to być na przykład zakupy, wypełnienie formularza kontaktowego czy też przejście na stronę produktu. Konwersje...
Dlaczego warto zoptymalizować wizytówkę Google moja Firma? Profil firmy w mapach Google to jeden z pierwszych elementów, na który klienci mogą trafić, szukając informacji o Twojej firmie. Dlatego ważne jest, aby był on dobrze zoptymalizowany, aby przyciągnąć uwagę...
Każda firma dbająca o swój wizerunek w internecie powinna posiadać profil Google Moja Firma. Jest to narzędzie, dzięki któremu Informacje o Twoim biznesie mogą wyświetlać się w mapach Google oraz w wyszukiwarce – obok reklam lub organicznych wyników...
Adwords to dawna nazwa systemu reklamowego ADS firmy Google. Zmiana nazwy nastąpiła 24 lipca 2018 roku. Adwords, obecnie znany jako system reklamowy ADS firmy Google, zyskał ogromną popularność dzięki swojej skuteczności w przyciąganiu klientów. Reklamy ADS Google są...
Google Analytics to narzędzie firmy Google, które jest niezbędne do analizowania ruchu na stronie. Pozwala zobaczyć, skąd użytkownicy przychodzą na naszą stronę. Dzięki Google Analytics możesz zobaczyć, które źródła ruchu generują najwięcej konwersji. Możesz porównać...
Jeśli nie wiesz czym w ogóle jest konwersja – przeczytaj ten artykuł: Co to jest konwersja i do czego służy? Konwersja wspomagana czyli jaka? Wydawać by się mogło, że konwersje wspomagane to jakieś dodatkowe konwersje, które stanowią marginalną część wszystkich...
Każdy kto choć trochę interesuje się analityką w internecie, z pewnością zetknął się z pojęciem „konwersja”. Wszyscy właściciele stron internetowych dbają by mieć wysokie konwersje lub by mieć dużo konwersji. Innym zależy na obniżeniu kosztu konwersji lub...